Hosting – co to jest dobra obsługa? Taka, która odpowie zanim wyślesz zgłoszenie!


Szybkość i jakość obsługi to jeden z czynników najważniejszych dla współczesnych klientów hostingowych. W dobie, gdzie usługi hostingowe są po prostu tanie (bo ostatecznie nie ma większej różnicy, czy zapłacisz, w skali miesiąca 1-3 zł mniej czy więcej) , konkurencja cenowa nie jest aż tak istotna, jak konkurencja jakościowa. W Hekko.pl od zawsze mieliśmy obsesję na punkcie jakości obsługi i właśnie wdrażamy rozwiązania, które dodatkowo ją usprawniają…


1 Formułowanie zgłoszenia

Stoper rusza już w chwili, kiedy zaczynasz tworzyć zgłoszenie serwisowe. Czasem piszesz maila, ale tak najbardziej to chcemy Cię zachęcić do skorzystania w formularza kontaktowego. Pierwszy składnik to moment od chwili, kiedy pojawia się potrzeba kontaktu do chwili, kiedy Twoje zgłoszenie jest gotowe do przesłania do nas (np. napisałeś maila, wypełniłeś formularz). Na tym etapie, kiedy piszesz maila, sekundy decydują o tym, czy zawrze on wszystkie niezbędne informacje, a także – jaki będzie miał temat. Jeśli piszesz sam, musisz zastanowić się nad tematem, jeśli korzystasz z formularza – podpowiadamy od razu gotowe tematy.

Ważne, żebyś w zgłoszeniu określił wszelkie dane ułatwiające nam identyfikację Ciebie jako klienta, bo najczęściej jest to konieczne dla merytorycznego rozwiązania sprawy. Tymczasem często w mailu łatwo zapomnieć o podaniu adresu strony lub nazwie panelu – formularz zadba o to, żeby te dane zostały przekazane.


2 Podpowiadanie rozwiązań

W Hekko.pl staramy się rozwiązać Twoją sprawę ZANIM jeszcze wyślesz zgłoszenie. Wystarczy, że zaczniesz pisać swoje zgłoszenie w formularzu, a momentalnie, jeszcze podczas pisania, wyświetlimy Ci podpowiedzi i możliwe odpowiedzi na Twoje pytania. W ok. 10% wypadków odpowiedź na Twoje pytanie uzyskasz od razu, jeszcze zanim dokończysz pisanie! Sprawdź sam, jak działa ten formularz kontaktowy.
Hosting co to jest dobra obsługa klienta przykładowy formularz.


3 Obsługa o 5-10 minut szybciej

Duże firmy w zdecydowanej większości działają w oparciu o mechanizmy obsługi zgłoszeń, tzw. systemy ticketowe. Takie systemy pełnią kilka funkcji:

  • Nadają numery zgłoszeniom
  • Zapisują historię zgłoszenia
  • Umożliwiają sprawny podział zadań na wielu pracowników obsługi

W wypadku maila zgłoszenia do systemu ticektowego są „zasysane” cyklicznie, zazwyczaj w interwałach 5-10 minutowych. Oznacza to, że zgłoszenie przesłane mailowo, w skrajnym wypadku, będzie widoczne dla pracowników dopiero tyle minut po tym, jak wyślesz swoją wiadomość.

Tymczasem nasz formularz działa na zasadzie spięcia po API, dzięki czemu zgłoszenie OD RAZU jest umieszczane w bazie systemu ticketowego. Momentalnie otrzymujesz potwierdzenie na ekranie wraz z numerem zgłoszenia, a nasza ekipa może zająć się nim od razu.


4 Podsumowując...

Jeśli Twoja firma hostingowa zapewnia dobrze zrobiony formularz kontaktowy (tak, jak robimy to w Hekko.pl) – to masz ogromne szanse na uzyskanie pomocy znacznie szybciej, niż w razie prostego wysłania maila. Jeśli byleś dotąd fanem maili – zachęcamy Cię do korzystania z tego właśnie rozwiązania!


Jak oszczędzić 50% na domenie?

DOMBLO2018

Podaj ten kod zamawiając nową domenę, a jej rejestracja będzie tańsza o 50%.

Dobre? To podziel się!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page