Modernizacja Panelu Klienta.

Przerwa techniczna. Zmiana numeru rachunku bankowego.

W ramach prac modernizacyjnych zmieniamy obecny Panel Klienta. Był z nami wiele lat, obsłużył setki tysięcy użytkowników. Teraz natomiast jesteśmy w stanie zapewnić Ci rozwiązanie szybsze, które znacznie poprawi komfort obsługi oraz skróci czas reakcji serwisowych przy kontakcie z Biurem Obsługi Klienta. Dlatego – zmieniamy oprogramowanie na nowsze.

Będziesz obsługiwany sprawniej, a wszelkie zmiany, w szczególności związane z obsługą nowych funkcji czy promocji – będą dla Ciebie dostępne szybciej niż do tej pory. Nowe rozwiązanie to także przyjazny, szybki interfejs, z którego będziesz korzystać już od najbliższego weekendu.


Operacja zmiany rozpocznie się w piątek, 2020-06-05 18:00.

Zablokowany zostanie dostęp do Panelu Klienta, w tym możliwość edycji swoich danych, opłacania usług i składania nowych zamówień.

Pełny dostęp przywrócimy do soboty 2020-06-06  18:00. Będzie to już nowy Panel Klienta. Login i hasło pozostają identyczne, jak w poprzednim systemie. Zmiana nie wpływa na działanie Twoich stron, baz i poczty. Podczas zmiany panelu klienta wszystkie Twoje konta poczty i strony www będą działać normalnie, modernizacja odnosi się jedynie do systemu panelu klienta i Twoich rozliczeń z nami.

Wszystkie ustawienia i hasła FTP, do baz, do kokpitów, poczty – zostają identyczne, jak obecnie.


WAŻNE INFORMACJE

  1. W trakcie prac nie będziesz mieć dostępu do faktur i płatności. Zalecamy przedłużenie domen wygasających w tym czasie wykonać min. 1-2 dni wcześniej.
  2. Dokumenty sprzedażowe – faktury proforma, generowane z nowego systemu, będą zawierały NOWY, INDYWIDUALNY numer konta. Jeśli masz zlecenie stałe, pamiętaj o dokonaniu zmiany i zawsze zwróć na to uwagę podczas dokonywania płatności za usługi. To rozwiązanie przyspiesza obsługę i identyfikację wpłat.
  3. W tracie prac będziesz mógł logować się do DirectAdmina oraz do poczty, ale Panel Klienta oraz składanie zamówień i częściowo przeglądanie domen – będą niedostępne.

W razie pytań, dotyczących funkcjonowania nowego panelu – nasze Biuro Obsługi Klienta z przyjemnością udzieli wszelkich odpowiedzi.